3 Mart 2012 Cumartesi

Güvende ol..

Bence insanın kendini güvende hissetmesi çok önemli birşey. Ama bu bahsettiğim güven, ped reklamlarındaki gibi değil. Harbi harbi güvende olmak.. Birisi tarafından da değil, tek başınıza. Karanlık sokaktan geçerken sağına soluna veya arkana bile bakmadan sapasağlam yürüyebilmekten bahsediyorum. Dışardan görenin 'Hass.. Yaklaşmayalım çaça' demesi mesela... Çoğu kişi bunu rahatlıkla yapabilcekken yapmıyor. Gerçekten yapmıyor. Omuzlarını kısıp, elleri cebinde her adımında 5 cm küçüle küçüle yürüyor. Bence insan kendini farketmeli önce. Yürüdüğünde 500 m öteden farkedilebilmeli. Kendini rahat bırakmalı hayatta. Fazla kasınca, olanları şimdiye kadar görmüş olmalı zaten. Kontrol mekanızmanı durdur ve seni ne güvende hissettiriyorsa, git onu yap.. Futbol oynadığında iyi hissediyorsan kendini, başka birşey yapma. Ben koşmayı seviyorum mesela.. Canım çok sıkkın olduğunda bacaklarım litrik asitten yanana kadar depar atarım. Durduğumda da domalıp 'Ne koştum amk' diyip gülüyorum. Dışardan nasıl görünüyor bilmiyorum ama çoğoş bi duygu. Bi de halkoyunu var bende. Gayet rahatım.. Davul vuruyor, adım atıyorum.. Düm te te tek te tek Düm Düm tek..

             Bi de sevgilim istiyor diye vücut geliştirme dalgasına başladım. Evde tabi, ehe. Geliştirdim kendimi bayağı.. Yorumlar da çoğoş. Yürürken mesela sağlam basıyorum yere. Çekingen erkek varsa bunu okuyan, denesin bence. Bi de Beyaz T-shirt, Mavi kot pantolon, Beyaz spor ayakkabının üstüne Siyah deri ceket giy. Bere takmayı da unutma. Sağ elini unutursun kanka, benden demesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...