6 Nisan 2012 Cuma

Sol kulağına küpe olsun

    Bu konuda Domat'cığımın yazdığını biliyorum, bir de ben yazmak istedim. Daha doğrusu yazmak zorunda olduğumu hissettim..

    Sex.. Bence bi partnerle yapılacak en zevkli (hadi canım!) işlerin başında  bayrak taşıyor, elinde megafonla.. Kızların bu konudaki yaklaşımını son zamanlarda saçma bulmaya başladım. Geleceğe birşey saklayacaksan, bedenini saklama, saf duygularını sakla. Beden gelip geçici sonuçta. Sen yaşamak istiyorsan yaşa. Gelecekteki kocan sana '0 Km' mi gelecek sanıyorsun?? KoMicq_JojuqH.com ...  Her iki tarafın da bu konuda tecrübeli olması gerekir bence birlikte yaşamaya başladığınızda. Ve emin olun (karılar) mutlu olmak istiyorsanız, yapın. 35 yaşındaki adamı sizi aldatmak zorunda bırakmayın..

   Tabii bu benim fikrim. Ama 'Yok kanki. Ben eteklerimle yerleri süpürcem, belediyede de işim hazır zaten.' diyosan, sakla sen zaten sakla. Hatta mezara götür sen onu. Mezar taşını ben yazıcam; 'Temel kızı Fadime, açılmadan iade'..

1 yorum:

  1. Şşşşt sex!
    Panpa yazılarının bitiş cümlelerine ölüyorum @qhizLi hayRaNıN !

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...