14 Mayıs 2012 Pazartesi

Tahrib-i Vefat

Başımız sağolsun.. Öncelikle, yaşadığında arkasından küfredip 'İnşallah çükün kalkmaz!' diyen blogger karılarının böyle bi durumda üzülmesi, kafaları allak bullak etti. Şöyle bir durum var ki şu 'Adsız' denyonun hayatta değer verebileceği önemli bir kişi olmamış anlaşılan. Böyle bir durumda giden nasıl anılmak istiyorsa öyle anılır, çünkü son isteği odur. Bu durumda içki içti diye kimseye laf yapamazsın, hatta normal zamanda da.. Ayrıca birisinin annesine küfür edebilmenin bu kadar kolay olacağını hiç sanmıyorum. Daha dün anneler günüydü. Dün sarılıp anneler gününü kutladığın kadına laf gelmesini ister miydin? E tabi senin annenin anneler gününü tanımadığın adamlar sarılıp kutluyorsa, hediye olarak da her sarılan 50 lira bırakıyorsa, onu da ben bilemem..


Şu 'Vefat-ı Bildirge'si de çok garibime gitti. Biraz alengirli. 'Alicei' kankadının da 'o ölmedi' diye bağırması da çok ilginçli açıkcası. Birisi öldüğünde reklam yaparak anıldığını daha önce görmemiştim. 'Öykü yazıyordun, bkz.: ..........' Şu anlama mı geliyor peki; 'Adam öldü, hikaye de yazardı, hadi okuyalım biz. Kendi öldü, blog'u popüler olsun.' ??? Sen de bialemsin kankadın ahahah...


Onu bunu geç de şimdi bu Bay Sikerson, harbi harbi yazıp yazıp biriktirmiş mi? Çok kıskandım lan :( Böyle bir blogger olduğunu bilmiyordum. Normalde herkes yaşadığını, düşündüğünü yazmaz mı? Blog'un anlamı 'online günlük' değil mi? Bay Sikerson sanırım şöyle düşündü; 'Bugün şu ortama girip bunları yaşadım. Yazayım da ölürsem 6-7 ay sonra yayınlar kardeşim.' Harbiden yayınlıcakmış kardeşi bi de. Adamlar ciddi! N'apalım, saygı duymak gerek. 


Tabi işin gerçeğini kimse bilemez. Kankarı ile Küçük Sikerson hariç.. Yine de başımız sağolsun(!).


Herkesin bi son sözü olur ya, benden de Bay Sikerson'a bi kaç cümle;


''Reklam kokan hareketler bunlar Mayk, bırak bunları, gerenk yok.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...