17 Haziran 2012 Pazar

15 Haziran

Sevgili günnük, İnsan kendi hayatını değiştirecek kararlar alır. Neredeyse hayatımı kökünden değiştirecek bir karar aldım cuma günü ve 1 Temmuz'dan sonra uygulamaya koyma gibi bir planım var. Cuma günü gittim buldum bitane kafes dövüş salonu. Yeni gelenlere pek hoş davranmadıkları kesin. Ama en azından 'Do you not talk about FightClup' diye bi kuralı yok, rahatım. Eğer isteyen olursa, birlikte gidebiliriz kapısına kadar. İçeride kimse birbirini tanımıyormuş çünkü. Şartları birazcık ağır. Kaybedersen 50 kazanırsan 100 lira. Zaten kaybedersen 50 lira hastane masraflarını bile karşılamıyor. Bu 1. aşama tabiki. 50 dövüş kazanan bi üst kıdemde. Ücretler 2 katına çıkıyor. Buraya da bakmak lazım. Ağustosta sezon başlıyor. Zaman var daha. Sümük yedim. Bitti. Bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...