30 Haziran 2012 Cumartesi

Sahat 2

Ted'in de dediği gibi, gece saat 2'den sonra hayırlı bir iş olmaz.

Dün gece 'Hırt'taydık 8 kişi. Ev boş, piiz dangasığ. Önceki geceden bi ayyaşım zaten, yapıştırmışım 35lik 'Efe' rakı, daha kendime gelemeden 4 bira da çaktım. Devam da ediyordum ki, benim eski kırıklardan biri, 'Ayh kafam çok güzel, gelsene bize. Sarılıp uyuruz ohh mis.' diye aradı. -'Olmaz jimdi cok zarhojum yarın görüjelim.' 'Yarın ben yokum. Şimdi gel.' 7 kişinin gazıyla kapıya çağırdım bi taksi, dedim bas kanki Dolunay'a.. Adam anladı galiba muhabbeti dedi 'Kardeşim sen söyle arkadaşa, 10 dakikaya götürrüm seni Dolunay'a' dedim vay amıstrınakoim ne biçim bir şoför bu van göli cenevarı.. Aradım dedim 'Geldim ben Dolunay'a, koş gel beni al.' 'Bekle, sana hayatının kıyağını yapcam.' dedi. Aldı beni arkadaşının evine. Saat 3buçuk civarında Selma Yiğitalp A.L etrafında gezen 2 tane gamalak gördüyseniz, biz olmayabiliriz gerçi bi kaç kişi daha vardı. Sessiz sessiz girdik eve efendime söliyim önce bi soyunma dalgası. O soyundu tabi. Ben şort gömlek amk. Üstüne 'rahat bişeyler' giyip geldi. Koltuğu açtı, çarşaf serdi. 2 tane yastık getirdi. Hassiktir dedim bu sefer kökledik dalgayı gırtlağa kadar.. Sarhoşluğun verdiği cesaretle yattım o yatağa, 5 dk sonra gömleğimi çıkardım. Ve 7 saate yakın o şekilde durduk, muhabbet ettik. İkimiz de tavanla seviştik 30 Haziran'ın ilk saatlerinde.. Sonra sarılıp uyuduk, cidden uyuduk. Ben ilk defa yaşadım böyle birşeyi. İt's amazing. Plânlayarak olmuyor, haberiniz olsun. Bi önemi kalmıyor 'Haftaya sarılıp uyucaz.' diye plân yapıldığında. Ve gerçekten çok değişik bir duygu. Burdan o karıya selamlarımı iletiyorum. Öptüm Erz. Aynen böyleydik saat 7de;




Not: Ensesinden çatalına kadar kıldan köprüleri olan kızları kınıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...