22 Şubat 2012 Çarşamba

Giriş, gelişme, ???

Hieahh.. Merhaba. Ben (yeşil) Greyfurt. Bu ismi çok düşünmedim aslında. Günlük hayatta da pek kullanmadığım bi kelime ama, bi anda çıktı işte.. Bu sene reşit oldum ben, breh. Yazı rengimin özelliği, bana 'aşk'ı anımsatması, ifade etmesidir. Maviyi severim, deniz mavisini, aşkın mavisini.. Burcum aslan. Göremediğim ya da ciddi bir kanıt olmazsa inanmam hiçbirşeye (felsefe yapma, Tanrı'dan bahsetme). Ama burç olaraktan bi ayrıcalık yapabilirim. Kendimi ciddi ciddi aslan gibi hissediyorum lan.. Ne biliyim 'heyt höyt! Sen sen sen şuraya, sen buraya! Hey seni aşşağılık pislik sen de kıçımı öp (!) gibi mesela.. Herkesin şahsi kanaati sert olduğum (göründüğüm) yönünde. Katılıyorum onlara, hea öyleyim. Alışkanlık diyelim.. Ondan sonrağğ... Benim sevgilim Yeşil Domat. Çok özendim yazmaya. Açtırdım blog, ehe (Domat gülüşü). Öyle işte.. Ölü ölmüş, yangın yanmış, deli delirmiş falan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...