26 Şubat 2012 Pazar

Parayla satın alınamayan şeyler var bu dünyada..

Mesela orospu çocukluğu.. İftiradan kaynaklananı ama.. Hemen yazayım dedim bunu baştan..

Bugün Bozdağ'a geziye gittik, dernek ile (halkoyunları). Tamam, sıkıntı yok buraya kadar. İçki falan içtik. Abi 2. gün üst üste içmenin verdiği yetkiyle konuşmam kaymaya başladı. Ama nolcak ki? Kimseyle konuşmuyorum. 4 arkadaşım var diye gittim, biri sevgilisiyle gelmiş, biriyle ayrı otobüslere bindirildik. Diğer ikisi de en arka koltuktaki 8li kız grubunun içinde.. Anlıcağın yerimden kıpırdıyamıyorum. Taktım kulaklığımı, kapattım gözlerimi. Otobüste sesimi duyan yok, çünkü konuşmuyorum (unutmayın burayı). 5 dakika sonra ordayız dediler, hemen Domat'ıma mesaj attım. Ara bi diye. Ne hikmetse o 2 arkadaşım da telefonu açar açmaz benimle ilgilenmeye, oynamaya başladılar. Ağzıma kartopu atmalar, ensemden aşağı Iceberg bırakmalar, sırtıma buzul bombardımanı.. Hani 'Ara bak, ne kadar eğleniyorum.' der gibi oldum. En son 'Sonra görüşürüz. Öptüm.' dedi Domat'ım, ve sağ taraftan bir çığ bana geldi (abartıyorum, sadece bi kardan adamın gövdesi büyüklükte bir kar topu) ve elime çarptı. Elimde eldiven var zaten. Sen telefon elimden intihara bi kalkış, cumburlop dereye.. Dere de ne dere amınakoim..!!!! 1 karış su var, üstüne 1 ton odun koysan, siklemez sürükler.. Güç bela indim aşağı, aldım telefonu. Abi ben zaten tavım bu konuda. Domat şahit, nefret ederim telefonumun alınmasına. Kurcalama oraya buraya bakma demiyorum, alma!! Kaldı ki kalkıp biri zarar vercek.. İçimden sadece şunu söyledim, 'Sakin şampiyon. Sen bunlar için eğitiyorsun sinirlerini.' ve devam ettim hiç bozuntuya vermeden. (Bu olayı da unutma.) Her neyse ben Domat'ıma haber vermek için debelendim. Hat elimde telefondan telefona sokuyorum, orospu oldu hattım, her yuvaya girdi! Ama hiçbi telefonda çalışmadı. Numarayı da ezberlemem için bi olay olmamıştı bundan önce (evet şu an ezberimde). Annemin numara ezberimde Allah'tan, haber verdim ona.. Ama Domat yokk!!! Herneyse bunu yazmıcam daha fazla. Bindik ordan otobüse tekrar, piknik yapcağımız yere gittik. Benim durum yine yalnızlar. Ortalıkta dolaşıyorum mal mal.. Kel'in yanına gidiyorum, adam sevgilisiyle ilgileniyor. Diğerlerini yalnız buluyorum, gidiyorum. 'Gel kanka gel gel' diyolar, bi gidiyoruz hooop iş var. 'Şu şu şu taşıncak kanka yardım et.' Benim işim gücüm yok tabi. 'Siz bakın keyfinize ben hallederim.' dedim. Aheste aheste yapıyorum işleri zaman geçsin diye. 55 dakika kıpırdamadan göle baktığımı biliyorum. Her neyse bindik geliyoruz. Otobüste bi tartışma. Benle hiçbir alakası yok (Burayı da kaydet). 55 yaşındaki adam susun demiş bizim ekipten bi kaçı duymamış bağıra bağıra şarkıya devam etmiş. Otobüs koridorunda araya girenler olmasa kavga çıkardı.. İçkiyi çok kaçırıp otobüste kusanlar mı dersin, öpüşen kızlar mı dersin, hayatında ilk defa konuştuğu kızın içine düşen erkek mi dersin.. Alkolün etkisiyle herkesin kimliği çıktı ortaya. Ve benimki de, Kel'in mp3'ünde Dev - In The Dark.. Uyudum bile.. Geldik Buca'ya, indik. Selamımızı verdik ve çıktık yola. Bizim orda oturan bi kız var, onunla dönüyoruz eve. Bana dedi ki ''Haberin olsun; hoca çağırıp (2 hoca da aynı şeyi söylemiş) 'Greyfurt çok içmiş. Ayyaş gibi. Çok içip cıvıtan yok onun kadar. Ondan uzak dur.'dedi''............. Şimdi o parantez içlerini bi daha okuyun lütfen.. Sesimi otobüste duyan yok, kimseyle bi muhabbetim, bi yamuk hareketim yok... Ben hayatımda sayılı ağlamış değilim. Ama her ağladığım önemli bir konudaydı.. Ben eve ağlayarak gittim.. Ve çok sinirliyim.. Kendimi savunmayacağım konusu açıldığında da. Sadece 'Ben içtim, ama kimseye zararım yoktu.' diyeceğim. Eğer bir kere daha duyarsam bu konuda bi laf, zeybeği tamamen bırakmayı düşünüyorum.. Bana getirisinden çok bugün yaşattığı 'HAZ' daha ağır bastı çünkü.. Adaletini sikiym dünya.. Sizin de yapcağınız işi de sikeyim, sülalenizi de sikeyim, sizin çıktığınız yeri de sikeyim, o laf yapan ağızlarınızı da '2 Girls 1 Cup' da başrolde görmek istiyorum.. Ananızı sikiym orospu çocukları, selametle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...