23 Şubat 2012 Perşembe

Sinir, çok sikindirikli bişey !!11!11!!!one!!1!!1

'Amkamkamkamk!!!!' Bunu ona mesaj olaraktan da yazdım. Tam anlamıyla beni anlatan bi yazı, söz, söyleşi her ne boksa... Amınakoim insan böyle çaresiz kalıyo ya.. Durum şudur ki, erkeklerin 'asılma' (o anlamda değil, bak sen yapıyosun!) denen bi huyu var, evet. Benim karıya yapılınca çok tav oluyorum mnskym ya. Yanında olsam harika şeyler yapabilirim, sonu nezarette biten.. Ama yokum işte, değilim yanında. Çaresiz kalıyosun böyle durumda.. Kendini yiyosun, bi mesaj daha geliyo bunun üstüne; 'Aşkm bende bi değişiklik yok cidden. Birisi daha off güzelliğe bak dedi.' .... Offff çok sinirliyim amkamk!!! Ciddi anlamda yapmıyorum ben bunu artık. Benim yapmadığım şey de bana yapılmasın ak. Bi anda sakinleştim nedense ama genel olaraktan sinirliyim. Bunu buraya niye yazdım onu bilmiyorum gerçi ama.. Sikeydim yaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...